2016.04.11. 3. nap

Tegnap este 13007334_990879961003224_2380769470532532245_naz időjárás miatt ( szél + hullámok ), kihagytuk a Bisevon valo alvást és Komizan kötöttünk ki. Reggel felébredve már nem maradt kétség, hogy irány a Kék barlang. Meleg, ragyogó napsütés és szélcsend várt minket. Elintéztük a bevásárlást, feltöltöttük a víztartályt, és a Kék barlang felé vettük az irányt. Apró megjegyzés. hogy a tegnapi rosszulléteknek köszönhetően egy gyógyszertárat is meglátogattunk, ahol tengeribetegség ellen kerestünk megoldást. A Daedalon nem jó, mert álmosít. A B6 vitamin segíthet, de ez is elbágyaszthat. A Stugeron volt eddig a bevált, ezt is kerestem a legénységnek, mivel ez semmiféle bágyasztó mellékhatással nem jár, ellenben elvileg csak receptre adják ki. Azért elvileg, mert a gyógyszertáros hölgy kiadta volna nélküle is. 🙂 Viszont ajánlott egy másikat, amit ajánlok mindenkinek aki nehezebben bírja a háborgó tengert, aminek a neve DRAMINA. A Stugeronhoz hasonlóan szintén nincs bágyasztó, álmosító mellékhatása. dramina A “tesztkör” alatt jelesre vizsgázott, bár csütörtöktől jön a jugó, így élesben is teszt alá kerül. 🙂 Szóval a Kék Barlangot megjártuk bocival két turnusban. Az arcokat nézve, nem volt felesleges 12963624_990880047669882_4023371498311515113_nkitérő. 🙂 Aztán elindultunk, az A terv helyett, ami a Hvar szigeten levő “tenger alatti borászat” lett volna, Vis városa felé vettük az irányt. Eleinte míg oldalszél volt, mindenki beöltözve, de aztán hátszélbe fordultunk és napozós lett a hangulat. 🙂 A szél megszűnt, a nap sütött, felhő sehol… El tudnám viselni állandó jelleggel. 🙂 Útközben jött az ötlet, hogy menjünk be a Visi öböl “melletti” tengeralattjáró bázisra. Persze itt anno nem tengeralattjárók álltak, ahhoz szűk és sekély, hanem valószínű naszádoknak lehetett a bázisa. 12986933_991073977650489_3598093114182405685_nMiután kikötöttünk, meg is született az egyöntetű döntés, hogy éjszakára maradunk. Így a legénységnek lett ideje és késztetése túrázni egyet, míg én a hajóra vigyázom.  Szép a kilátás, szép helyek vannak, felfedésre várt. 🙂 A közös vacsi után neki is indultak. Ami a terveket illeti, reggel napkelte előtt elindulni, hogy a napkeltét a nyílt vízről nézzük meg. 🙂 Aztán uccu Hvar szigete, azon belül is Stari Grad. Remélhetőleg jó korán megérkezünk és bejárhatjuk eme gyöngyszemet. 🙂